Hej!
Jag tänkte jag skulle presentera mig lite kort.
Efter att ha rört mig på Landgången en del, så har jag äntligen hittat hit på allvar. Mer om mig och båtar i Göteborgstrakten nedan:
http://www.allthatfloats.com
Om ingen har något emot det, så lägger jag gärna ut lite bilder från Göteborgstrakten här lite då och då...
/Frans
Presentation
- Börje Åström
Välkommen Frans! Vi har svårt att få information från Västkusten=Sveriges framsida eller baksida, välj vilket som passar.
Jag har ställt en fråga tidigare i Forumet om Wiréns nya pråm CARRIER 15 som kommit till Göteborg för c:a en månad sen. Inköpt från USA och bogserad till Göteborg av den Italienska bogserbåten TORE.
Du hittar historien här på Forumet under rubriken Heracles(som skall vara Hercules)
Tag X-ans spårvagn och sök rätt på pråmen. Glöm inte kameran, ta ett par bilder, bege dej sen omedelbart hem och lägg in en bild, så alla på Forumet får se att jag inte ljugit i berättelsen om detta ekipage.
Jag har ställt en fråga tidigare i Forumet om Wiréns nya pråm CARRIER 15 som kommit till Göteborg för c:a en månad sen. Inköpt från USA och bogserad till Göteborg av den Italienska bogserbåten TORE.
Du hittar historien här på Forumet under rubriken Heracles(som skall vara Hercules)
Tag X-ans spårvagn och sök rätt på pråmen. Glöm inte kameran, ta ett par bilder, bege dej sen omedelbart hem och lägg in en bild, så alla på Forumet får se att jag inte ljugit i berättelsen om detta ekipage.
-
- Börje Åström
-
- Börje Åström
Hmm, jag får ta en titt och se om jag kan hitta den. Återkommer!Börje Åström wrote:Välkommen Frans! Vi har svårt att få information från Västkusten=Sveriges framsida eller baksida, välj vilket som passar.
/Frans