Hva har skjedd med Tugboatlars?
Hva har skjedd med Tugboatlars?
Får ikke opp sidene til Lasse i kveld....Er det bare hos meg, eller? Noen som vet? Fikk nytt antivirusprogram og spamfilter idag, håper ikke det er de som stenger...
- Magnus Wadell
- Administratör
Re: Hva har skjedd med Tugboatlars?
Funkar fint här tack och lov.
Code: Select all
PING tugboatlars.se (91.189.41.136): 56 data bytes
64 bytes from 91.189.41.136: icmp_seq=0 ttl=57 time=13.613 ms
- Lars Johnson
Re: Hva har skjedd med Tugboatlars?
Hej allihopa,
Spray, där jag har haft webbhotellet parkerat tills nu, skall upphöra med den tjänsten, så i går flyttades det hela över till Ballou. Jag hoppas att allt skall fungera lika bra där.
Sedan 30 sept 2005 har det varit 632 767 besökare på hemsidorna tills nu. Ganska så fantastiskt. Ett stort tack till alla som bidragit till detta.
Nu återstår det bara att se om jag begriper hur jag skall få ut bilderna på det nya webbhotellet
//Lasse
Spray, där jag har haft webbhotellet parkerat tills nu, skall upphöra med den tjänsten, så i går flyttades det hela över till Ballou. Jag hoppas att allt skall fungera lika bra där.
Sedan 30 sept 2005 har det varit 632 767 besökare på hemsidorna tills nu. Ganska så fantastiskt. Ett stort tack till alla som bidragit till detta.
Nu återstår det bara att se om jag begriper hur jag skall få ut bilderna på det nya webbhotellet
//Lasse